TARTALOMJEGYZÉK


1. A Webáruház üzemeltetőjének adatai

2. Regisztráció és belépés

3. Vásárlás menete, kosár összeállítása

4. Megrendelés leadása

5. Elállás joga, jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság

6. Fizetési módok, szállítás

7. Adatvédelmi elvek

8. Felelősség kizárása

9. Panaszkezelés rendje



1. A WEBÁRUHÁZ ÜZEMELTETŐJÉNEK ADATAI

A webshop üzemeltetője: Schulteisz Imre e. v.

Székhelye: 7200 Dombóvár, Népköztársaság út 46.

Adószáma: 52861909-2-37

Nyilvántartási szám: 3688649

Bejegyezte: Dombóvári Közös Önkormányzati Hivatal

Számlázási címe: 7200 Dombóvár, Népköztársaság út 46.

Telefonos ügyfélszolgálat: +36 30 448 4685

Kapcsolattartó személy neve: Schulteisz Imre

E-mail címe: suci001@gmail.com

Tárhelyszolgáltató neve, székhelye: Web-Server Kft., 4025 Debrecen, Pásti u. 2. I/5

Tárhelyszolgáltató e-mail címe info@web-server.hu



2. REGISZTRÁCIÓ ÉS BELÉPÉS

Webáruházunkban regisztráció nélkül is korlátlanul böngészhetsz, megtöltheted a kosarad, és lebonyolíthatod a megrendelést. A regisztrációnak viszont legfőbb előnye, hogy a következő alkalommal nem kell szállítási adataidat újra megadni, elég csak egyszer, továbbá minden korábbi rendelésedet nyomon tudod követni

A regisztrációra a webáruház felső sávjában a Profil linkre kattintva van lehetőséged. A regisztráció során csupán az e-mail címedet és egy jelszót kell megadnod. Ezután a rendszer automatikusan beléptet. Személyes adataidat a Profil szerkesztése linkre kattintva tudod megadni, számlázási és szállítási címedet pedig a profiloldaladon a Szerkesztés gombra kattintva módosíthatod. A megadott adatokat a webáruház üzemeltetője bizalmasan kezeli, harmadik fél számára azokat ki nem szolgáltatja. A megadott adatokat bármikor módosíthatod az fent említett módon.

HA MÁR REGISZTRÁLT VÁSÁRLÓNK vagy, akkor szintén a Profilra kattintva tudsz bejelentkezni. Ha elfelejtetted jelszavadat, akkor bármikor újat kérhetsz az Elfelejtetted a jelszavadat? gombra kattintva, ahol meg kell adnod a felhasználónevedet vagy e-mail címedet, majd a regisztrációkor megadott e-mail címre új jelszót küldünk. Ha bármilyen nehézséged van ezzel kapcsolatban, kérj segítséget ügyfélszolgálatunknál.

Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.



3. VÁSÁRLÁS MENETE, KOSÁR ÖSSZEÁLLÍTÁSA

Áruházunk fejlécében találhatók a különböző kategóriák, amelyek alkategóriákat tartalmaznak. Ezek megfelelő típusokra osztják az egyes ruházati árucikkeket. Az alkategóriákban található termékek sorrendjét megváltoztathatod kedved szerint (pl.: ár, népszerűség és egyéb rendezési módok alapján).

Ha valamelyik terméket meg szeretnéd vásárolni, úgy a mennyiség mezőbe írd be a kívánt mennyiséget, majd kattints rá a Kosárba rakom gombra. Ezután a webáruház bal felső részében láthatod a kosár aktuális állását.

A termékek árai:

A termékekre a weboldalon feltüntetett árak vonatkoznak. Az árak frissítése folyamatos, egy adott termék bármikor felkerülhet a választékba, vagy lekerülhet onnan, illetve egy adott termék ára a nap bármely szakában változhat. A megrendelés leadása után a rendszer egy automatikus visszaigazoló e-mailt küld, az abban szereplő árakra áruházunk árgaranciát vállal, azaz a megrendelt termékeket, függetlenül a megrendelés leadása után történő árváltozásoktól, a visszaigazolásban szereplő árakon számlázzuk ki.

Az árak 27% áfát tartalmaznak.



4. MEGRENDELÉS LEADÁSA

A megrendelés folyamata a Megrendelés gombra kattintva 2 fő részből, míg a Kosár gombra kattintva 3 fő részből áll. A Megrendelés gombra kattintva átugorjuk a kosár tartalmának részletezését, ekkor egyből az adatok kitöltéséhez és a rendelés elküldéséhez jutunk el.

A teljes folyamat tehát 3 fő részből áll:

1. szakasz: kosár tartalmának megtekintése, esetleges módosítása, szállítási mód kiválasztása

2. szakasz: profil (személyes / szállítási / számlázási adatok kitöltése, fizetési mód kiválasztása, megjegyzés)

3. szakasz: rendelés elküldése (Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés)

A véglegesítés után a rendszer automatikus visszaigazoló e-mailt küld a regisztrációkor megadott e-mail címre.

A Megrendelőlap elküldésével és annak az Üzemeltető által e-mail-ben történő visszaigazolásával távollévők közötti szerződés jön létre az Üzemeltető (Schulteisz Imre e. v.) és a Megrendelő között. Amennyiben ez az e-mail 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a vonatkozó jogszabály alapján (lásd: az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 6. § (2) bek.), szerződési kötelezettsége a továbbiakban nem áll fent vagyis Ön mentesül a vásárlás kötelezettsége alól, nem köteles megvásárolni a terméket.

A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Elküldött és visszaigazolt megrendelés visszavonására a kiszállítást legalább 1 nappal megelőzően az suci001@gmail.com címre küldött e-mailben vagy a +36 30 448 4685-ös telefonszámon van lehetőség, a megrendelő pontos adatainak megadásával.

Amennyiben a problémákkal kapcsolatos értesítésre (e-mail-ben vagy telefonon) nem válaszol az ügyfél, akkor a rendelést 1 hét várakozás után töröljük.



5. ELÁLLÁS JOGA, JÓTÁLLÁS, KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését, mely a vételárból visszatartható..

1. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

2. Kézhezvételi időpont személyes vagy postai kézbesítés esetén is a termék Megrendelő – vagy meghatalmazottja – általi átvételének napja, melyet aláírásával igazol.

3. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

4. A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.

5. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

6. Ha a kiszállítás ingyenesen vagy engedményesen történt, a Vásárlónak meg kell térítenie a szállítás költségét is.
7. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen Üzemeltető részére visszajuttatni, az Üzemeltető nem vállalja a termék visszavásárlását. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem gyakorolható az elállási jog az alábbi estekben:

1. Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

2. A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Üzemeltetőt a jelen Általános Szerződési Feltételekben található elérhetőségeken.

Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Üzemeltető részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Üzemeltető címén leadni. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretnél elállási jogoddal, annak jelzését megteheted a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban. Postai úton, írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként add fel a jelzést, így tudod igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton juttasd vissza cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra Üzemeltető visszatéríti a termék vételárát. Egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges.

Vonatkozó jogszabályok: Kivonat a 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletből

20. § (1) Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén aa) a terméknek, ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek, ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak, ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától; b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja. (3) A (2) bekezdés a) pontjában foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e §-ban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja a nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával. Az elállási nyilatkozat az alábbi linken érhető el:

https://farmershop.hu/wp-content/uploads/2017/06/elallasi_felmondasi_nyilatkozatminta.doc

A törvény további részletei megtekintése az alábbi linkre kattintva:
45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

További jogszabályok:

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről

Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet értelmében a rendelet hatálya alá tartozó termékek esetében ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a polgári törvénykönyvről (Ptk.) szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A termékek cseréje: Ha a termék nem megfelelő méretű, színű, fazonú stb., a cserével illetve a visszavásárlással kapcsolatban felmerülő csomagolási és szállítási költségek a vásárlót terhelik.

Kellékszavatosság

1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

1. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

2. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

4. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

5. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.



6. FIZETÉSI MÓDOK, SZÁLLÍTÁS

A kiszállított áru, és a szállítási díj ellenértékét a következők szerint egyenlítheted ki:

– A postásnak készpénzzel, az áru átvételekor

Nincs mód új megrendelés kiszállítására, amennyiben bármilyen lejárt tartozásod áll fenn áruházunkkal szemben.

Szállítás határideje: 5 munkanap



7. ADATVÉDELMI ELVEK

Azért hoztuk létre adatvédelmi és titoktartási rendelkezéseinket, hogy biztosítsunk Téged weboldalunk látogatóit adataik biztonságos és diszkrét kezeléséről. Célunk az, hogy ügyfeleinket biztosítsuk arról, hogy az általuk megadott adatok nálunk teljes biztonságban vannak, és azokat szigorúan diszkréten kezeljük. Ez a rendelkezés pontosan jellemzi a FarmerShop információgyűjtési gyakorlatát. Javasoljuk az összes ügyfelünknek, hogy figyelmesen olvassák el ezt a rendelkezést.

Szolgáltató tiszteletben tartja és megóvja a személyes adatokat. A Szerződő adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik.

Cookie

A cookie kisebb adatállomány, melyet a FarmerShop látogatójának számítógépén helyez el, és a weboldal látogatójára vonatkozó információkat, illetve a felhasználó által rögzített beállításokat tartalmazza. A cookie-k használatából eredő személyes információkat nem adjuk át semmilyen harmadik félnek.

Regisztrációs adatok

A weboldalon történő regisztráció során megadott adatszolgáltatás önkéntes. Látogatóinknak a regisztráció folyamán meg kell adniuk személyes adataikat (név, cím, telefonszám, e-mail stb.). Ezeket az adatokat kizárólag a megrendelések teljesítése érdekében kérjük és tároljuk.
Ügyfélszolgálatunk az általad megadott adatokat arra használja, hogy indokolt esetben felvegye veled a kapcsolatot. Az webáruház használata során az Üzemeltető részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben, amennyiben az az Üzemeltető alvállalkozója. (Pl: MPL Futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez).

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az Üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. Az adatokat addig tároljuk amíg az ügyfél erről másképp nem rendelkezik. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Üzemeltető általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

A személyes adatokra vonatkozóan a 2011.évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról előírásait betartva járunk el. A Felhasználó elfogadja továbbá, hogy az Üzemeltető, illetve partnerei, a szolgáltatással kapcsolatos információkat, híreket e-mail üzenetben közölje a Felhasználóval. A személyes adatokat felhasználási céljuk megszűnése esetén, vagy a Felhasználó kérelmére az Üzemeltető törli az adatbázisból.

A regisztráció megszüntetése

A FarmerShop lehetővé teszi ügyfeleinek a céggel való kommunikáció visszautasítását és adatainak törlését.

Ennek módja a következő:

Az ügyfél küld egy e-mailt igényével a következő címre: suci001@gmail.com.

A kérelem fogadása után az ügyfél regisztrációját az összes adataival együtt véglegesen és visszavonhatatlanul töröljük.

Adatközlés és tájékoztatás

A Felhasználó kérelmére az Adatkezelő tájékoztatást ad az általa kezelt adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat. Az Adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában megadni a tájékoztatást.

A részletes adatvédelmi tájékoztató megnyitása



8. FELELŐSSÉG KIZÁRÁSA

A honlap tartalma bármikor bővülhet, kiegészülhet és frissülhet. Bár az Üzemeltető mindent megtesz a pontos és aktuális információk közlése érdekében, nem vállal felelősséget a honlap tartalmának pontosságáért és aktualitásáért, nem tartozik felelősséggel a hibákért, hiányosságokért és a közölt információk esetleges elavultságáért, továbbá nem garantálja, hogy a weboldalhoz való hozzáférés folyamatos, zavartalan és hibamentes lesz. Üzemeltető továbbá kifejezetten kizárja a felelősséget a számítógéppel és egyéb eszközökkel kapcsolatban felmerülő, a hozzáférés, a honlap használata vagy letöltés során bekövetkezett káreseményekért. Ide vonatkoznak az Üzemeltetőn kívül álló okokkal összefüggésben keletkezett hibák és ezek következményei is.

Az Üzemeltető továbbá semmiféle, Felhasználó számára a szolgáltatás igénybevételéből eredő anyagi vagy erkölcsi kárért nem vonható felelősségre.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól. Üzemeltető mindent megtesz azért, hogy a termékek csomagolásának, kinézetének képei a legaktuálisabb állapotot mutassák, azonban előfordulhat olyan eset, hogy a beszállító, forgalmazó, gyártó megváltoztatja, megújítja termékeik csomagolását, kinézetét. Ebben az esetben a webáruházban egyes termékek aktuális helyzetének megfelelő frissítése időt vehet igénybe. Üzemeltető nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, forgalmazó, gyártó, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.



9. PANASZKEZELÉS RENDJE

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

A Fgytv. 29 . § (11) bekezdése alapján a vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles a törvényben rögzített tartalommal és határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. Az 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet szerinti online vitarendezési platform alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

E-mail: nfh@nfh.hu

Panasza esetén lehetősége van az alábbi békéltető testülethez fordulni:

Név: Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszám: (74) 411-661
E-mail: kamara@tmkik.hu

A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja:

http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

ODR link (online vitarendezési platform)

Az online vitarendezési platform felhasználható a fogyasztó és a szolgáltató közti viták rendezéséhez. A platform az alábbi linken érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU